سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع کارآفرینان

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در جمع کارآفرینان
در ایام گرامیداشت کار و کارگر و برزگداشت مقام شامخ معلم، جلسه گردهمائی اعضاء با حضور آقای احمدی مدیر کل محترم تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان و معاونین ایشان برگزار گردید.
در این جلسه که با هدف طرح مسائل و مشکلات بنگاههای اقتصادی استان بویژه مسائل مبتلا به در حوزه روابط کار و منابع انسانی برگزار شد،  بیش از 50 نفر از مدیران عامل و مدیران منابع انسانی واحدهای صنعتی عضو مشارکت نمودند.
ابتدا آقای مهندس احمدی گزارشی از وضعیت واحدهای صنعتی و تولیدی استان و مشکلات مترتب بر آنان ارائه نمودند. بیانات ایشان موید این نکته است متاسفانه وضعیت تولید و فضای کسب و کار استان در سال 1393 نسبت به سال 1392 شرایط سخت تری را داشته است. بیشترین مشکلات حوزه تولید در ارتباط با مسائل مالیاتی است و بقیه دستگاهها به نسبت سهم کمتری داشته اند.
مهندس احمدی افزود: اشتغال در کارگاههای کوچک و برخی از کارگاههای متوسط استان رونق بهتری از لحاظ اشتغال داشته است. ایشان تاکید کردند باتوجه به نامگذاری سال 94 «سال همدلی و همزبانی بین دولت و ملت» از طرف مقام معظم رهبری باید با کمک هم مشکلات تشکل های کارفرمایی و کارگری را برطرف کنیم .
مدیر کل تعاون، کار و امور اجتماعی از مدیران منابع انسانی صنایع استان خواستند در مورد قراردادهای سفید امضاء و بحث سفته و چک های سفید امضاء که در برخی از کارگاهها  و بنگاههای اقتصادی از کارگران دریافت می¬شود و باعث شده بین کارگر و کارفرما مشکلات مضاعفی بوجود آید، تدابیری اندیشیده شده و مدیریت گردد .
در ادامه سوالات مطروحه توسط آقای دکتر اثنی عشری ارائه و ایشان و تیم همراه آقایان
کاملی ، چوپان و مرتضوی زاده به سوالات حاضرین پاسخ دادند .
انجمن مدیران صنایع خراسان تلاس می کند با برگزاری جلسات تعاطی افکار با حضور مسئولین دستگاههای اجرائی استان ، فضای تعامل بیشتر و سازنده تری را فراهم نماید و جلسات و نشست های موصوف ، فرصتی را بوجود آورد تا مدیران محترم و کارآفرینان بتوانند از نزدیک مسائل و مشکلات روز خود را با مسئولین اجرائی استان در میان بگذارند.




منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 521

ارسال به:

رویدادها