سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

ارایه طرح برکت بانک مسکن به مشتریان

ارایه طرح برکت بانک مسکن به مشتریان
 بانک مسکن به منظور ارایه خدمات متنوع‌تر به مشتریان و تکمیل سبد خدمات بانکی طرح برکت را به مشتریان خود ارایه داد.
به گزارش «جهان صنعت» به نقل از روابط عمومی بانک مسکن، در این طرح که تا پایان تیرماه سال‌جاری ادامه دارد، مشتریان بانک می‌توانند از خدمات متنوع این طرح از جمله سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی، سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه و سپرده سرمایه‌گذاری یک‌ساله 20 استفاده کنند.
بر اساس این گزارش، در سپرده سرمایه‌گذاری آتیه طلایی مشتریان بانک مسکن می‌توانند با افتتاح این حساب با مبلغ حداقل دو میلیون ریال و واریزی‌های دوره‌ای، سرمایه مطلوبی را در سال‌های آتی برای خود و خانواده و فرزندان برنامه‌ریزی نمایند.
این گزارش حاکی است در سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت ویژه سه ماهه افتتاح‌کنندگان می‌توانند علاوه بر دریافت سود 14درصد از تسهیلات خرید خودرو و کالا برای خود و بستگان نزدیک بهره‌مند شوند به نحوی که در صورت افتتاح این حساب با حداقل مبلغ 300میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید کالای بادوام بهره‌مند شوند.
همچنین مشتریان بانک مسکن درصورت افتتاح حساب با حداقل مبلغ 500 میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید خودرو و نیز درصورت افتتاح حساب با حداقل مبلغ 500 میلیون ریال از یک فقره تسهیلات خرید خودرو و یک فقره تسهیلات خرید کالای بادوام بهره‌مند می‌شوند.
براساس این گزارش، در سپرده سرمایه‌گذاری یک ساله حداقل مبلغ افتتاح حساب برای اشخاص حقیقی 50 میلیون ریال و اشخاص حقوقی 200 میلیون ریال با نرخ سود 20درصد به صورت علی‌الحساب سالانه و پرداخت ماهانه سود می‌باشد
منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 509

ارسال به:

رویدادها