سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

انتصاب ۳ معاون جدید در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی

انتصاب ۳ معاون جدید در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی
به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان مدیریت، محمدرضا واعظ مهدوی طی حکمی به سمت معاون امور علمی و فرهنگی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور منصوب گردید.
همچنین در حکم دیگری سعید نمکی به عنوان معاون امور اجتماعی و عمومی این سازمان منصوب شد.
 نوبخت، طی حکمی خطاب به علی صفدری نیز ضمن تأکید بر لزوم تهیه تشکیلات تفصیلی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان، وی را به عنوان سرپرست این معاونت منصوب نمود.
پیش از این، فرهاد دژپسند به عنوان معاون هماهنگی برنامه و بودجه، غلامرضا شافعی به سمت معاون فنی و توسعه امور زیربنایی و سید حمید پورمحمدی به سمت معاون امور تولیدی منصوب شده بودند.
در این احکام نوبخت ضمن اعلام چارچوب مأموریت‌ها و وظایف محوری هر کدام از این معاونت‌ها، انتظار خود در راستای ایجاد تحول بنیادین در راهبری توسعه، طراحی زیرساخت‌ها و رصد توسعه پایدار و متوازن با برخورداری از همکاری واحدهای مرتبط و بهره‌گیری از کارشناسان و صاحب‌نظران برجسته، نسب به توسعه کیفی این مأموریت‌ها و وظایف را بیان داشته است.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، پیشتر علیرضا صالح را به سمت معاون امور مجلس، استان‌ها و پشتیبانی منصوب نموده بود. بنابراین، در حال حاضر، کلیه یاران نوبخت در اداره سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور تعیین شده‌اند
منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 470

ارسال به:

رویدادها