سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

وزیر صنعت: سیاست دولت صنعتی‌سازی کشور است

وزیر صنعت: سیاست دولت صنعتی‌سازی کشور است
 جهان صنعت- مراسم کلنگ‌زنی و شروع عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی کاشان با حضور محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، مهدی کرباسیان معاون وزیر و رییس هیات عامل ایمیدرو، رسول زرگرپور استاندار اصفهان، ابوالفضل صدرائیه فرماندار ویژه کاشان، عباسعلی منصوری نماینده کاشان در مجلس شورای اسلامی، احمدیه مدیرعامل اداره صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و جمعی از فعالان بخش خصوصی برگزار شد.
در این مراسم محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت طی سخنانی خاطرنشان کرد: با همت سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به رونق و توسعه زمینه ایجاد اشتغال و توسعه فناوری و خوداتکایی و خودکفایی و استقلال ملی با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی کاشان فراهم خواهد شد.
وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌ها در نیمه دوم امسال سرمایه‌گذاری‌ها در این زمینه شروع خواهد شد.
به گفته وی، سرمایه‌گذاری این پروژه توسط اتاق بازرگانی و فعالان بخش خصوصی انجام می‌شود و ایمیدرو نیز زیرساخت‌ها را آماده‌سازی خواهد کرد.
نعمت‌زاده خاطرنشان کرد: سیاست دولت به سمت صنعتی‌سازی کشور است از این رو اگر صنایع مناسب را انتخاب کنیم می‌توان به اشتغالزایی این پروژه امیدوار بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه اگر صنایع متنوع وارد عرصه شوند و با کمک مشاوره که مشاور بدهد چه صنایعی می‌توانند اینجا فعالیت کنند، افزود: در این صورت محدودیتی برای حضور صنایع وجود ندارد.
وی تصریح کرد: برخی صنایع کشور از جمله صنایع نساجی کانی و خودروسازی چند سالی است که در این منطقه شکل گرفته و فعالیت می‌کنند که با شروع کار این منطقه می‌توان حتی صنعت قطعه‌سازی خودرو را نیز رونق داد.
به گفته وی، همچنین می‌توان زمینه حضور گمرک و بندر خشک را نیز در این منطقه فراهم کرد تا با همت مردم و دولت این محل توسعه پیدا کرده و مرکزی برای ایجاد اشتغال، درآمد، توسعه صادرات کشور و صنایع پیشرفته باشد.
منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 437

ارسال به:

رویدادها