سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

حمایت دبیرکل خانه کارگر و پیشکسوت پرسپولیس از کمپین آری به تولید ملی؛ محجوب؛ مهمترین موضوع در اقتصاد صیانت از تولید ملی است

حمایت دبیرکل خانه کارگر و پیشکسوت پرسپولیس از کمپین آری به تولید ملی؛ محجوب؛ مهمترین موضوع در اقتصاد صیانت از تولید ملی است
ایرنا - دبیرکل خانه کارگر و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت از'کمپین آری به تولید ملی'، گفت: مهم ترین موضوع در اقتصاد و سیاست، صیانت از تولید ملی است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا محجوب با تاکید براینکه کار و کارگر با صیانت از تولید ملی استمرار خواهد داشت، افزود: در شرایط فعلی که اقتصاد کشور شرایط سختی را تجربه می کند، لزوم توجه به تولید ملی برای رفع مشکل بیکاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی، حمایت همه جانبه مسوولان از تولیدات ملی را برای دستیابی به پیشرفت اقتصادی کشور، بسیاری ضروری خواند و اظهار داشت: از مردم انتظار می رود جایی که تولیدات داخل قدرت رقابت با محصولات خارجی را دارد، با خرید محصولات ایرانی به خروج کشور از شرایط فعلی کمک کنند.
**پیوس: مردم هنوز به این باور نرسیده اند که برخی تولیدات داخلی مرغوب است
پیشکسوت باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس نیز ضمن قدردانی از ایده پردازان کمپین آری به تولید ملی، گفت: متاسفانه مردم هنوز به این باور نرسیده اند که تولیدات داخلی به مراتب از نظر کیفیت و قیمت بهتر از اجناس خارجی است.
فرشاد پیوس با اشاره به اینکه، امروزه حجم تولیدات داخلی نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است، اظهار داشت: مصرف تولیدات داخلی بایستی با اقبال بیشتری روبرو شود.
به اعتقاد وی، جامعه باید به این سمت برود که مردم به تولیدات ملی اعتماد کنند، ضمن آنکه تا هنگامی که اجناس خارجی در فروشگاه ها فروخته می شود، تولیدات داخلی با اقبال کمی روبه رو می شود، از طرفی اجناس داخلی نیز باید از نظر قیمت و کیفیت رضایت مردم را در پی داشته باشد.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در عین حال افزود: در صورتی که اجناس ایرانی با قیمت و کیفیت مناسب در داخل ایران تولید شود و به لحاظ قیمت و کیفیت نسبت به نمونه خارجی بهتر باشد، به طور حتم مردم اجناس ایرانی را خریداری خواهند کرد.
به اعتقاد این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس، خرید کالاهای ساخت داخل باعث می شود بسیاری از جوانان بیکار مشغول کار شده ضمن آنکه تشکیل چنین کمپین هایی در راستای توجه به اقتصاد داخلی مفید است و می تواند در رشد و توسعه تولیدات داخلی کمک کننده باشند.
پیوس در ادامه با بیان اینکه، ارتقاء کیفیت محصولات داخلی نیازمند زمان است، بر تبلیغات موثر و منطقی کالاهای ایرانی به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با تولیدات داخلی تاکید کرد و گفت: تبلیغات کالای غیرملی به طور حتم روند توسعه تولیدات داخلی را با مشکل مواجه خواهد کرد.
کمپین آری به تولید ملی تاکنون با حمایت گروه های مرجع زیادی همچون اساتید، کارشناسان، دانشجویان، ورزشکاران، هنرمندان و همچنین مسوولین قرار گرفته است.

منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 518

ارسال به:

رویدادها