سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

برگزاری سمینار "کاربردهای شیرپوینت 2013 در صنعت و معرفی ویژگی های جدید شیرپوینت 2016" با همکاری شرکت پرنیان پردازش پارس

برگزاری سمینار
واحد آموزش انجمن مدیران صنایع با همکاری شرکت پرنیان پردازش پارس سمینار آموزشی « کاربردهای شیرپوینت 2013  در صنعت و معرفی ویژگی های جدید شیرپوینت 2016  » را برگزار نمود .
شیرپوینت (SharePoint  ) یکی از محصولات شرکت مایکروسافت بوده که به عنوان یک درگاه اطلاعاتی می تواند با انجام پیکربندی بر روی اینترانت، اکسترانت و اینترنت مورد استفاده قرار گیرد و این امکان را برای افراد، تیم ها و متخصصین فراهم کرده است که با هم در اتباط بوده و تعامل داشته باشند، به گونه ای که با آن می توان راهکارهای بسیار متنوعی در زمینه های کارگروهی، مدیریت مستندات ، اطلاع رسانی، اتوماسیون اداری، ذخیره، نگهداری و انتشار اطلاعات و اسناد در محیط شبکه سیستم مدیریت و وظایف را پیاده سازی نمود. بر همین اساس کارگروه فناوری اطلاعات انجمن با توجه به سرعت تکامل تکنولوژی در حوزه فناوری اطلاعات و به منظور همگام شدن با این جریان با همکاری شرکت پرنیان پردازش پارس سمینار آموزشی ذیل را طراحی و برنامه ریزی نمود.
در این سمینار که در محل تالار همایش های انجمن مدیران صنایع برگذار شد ،بیش از 50 نفر از مدیران و کارشناسان حوزه IT  واحدهای صنعتی مشارکت نمودند و موضوعات زیر ارائه گردید :
1- شیرپوینت چه چیزی هست و چه چیزی نیست !
2- راهکار مدیریت اسناد فنی و آرشیو دیجیتال با شیرپوینت 2013
3- راهکار مدیریت فرآیندهای سازمانی با شیرپوینت 2013
4- راهکار هوش سازمانی و داشبوردهای مدیریتی در شیرپوینت 2013
5- راهکار یکپارچه سازی نرم افزارهای جزیره ای با شیرپوینت 2013
 6- راهکار مدیریت دانش با شیرپوینت 2013
7- راهکار مدیریت جلسات با شیرپوینت 2013
8- معرفی ویژگی های جدید در شیرپوینت 2016


منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 449

ارسال به:

رویدادها