سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

هواپیمایی امارات خط پروازی از دبی به مشهد راه‌اندازی می‌کند

هواپیمایی امارات خط پروازی از دبی به مشهد راه‌اندازی می‌کند
هواپیمایی امارات  اعلام کرد، از روز اول سپتامبر یک خط پروازی جدید به مقصد مشهد راه اندازی خواهد کرد.
به گزارش تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی البوابه، هواپیمایی امارات امروز اعلام کرد، از روز اول سپتامبر یک خط پروازی جدید به مقصد مشهد راه اندازی خواهد کرد. هواپیمایی امارات ۵ پرواز هفتگی با یک فروند ایرباس ای ۳۳۰-۲۰۰ برقرار خواهد کرد.
شیخ مجید المعلا، مسئول بخش عملیات تجاری هواپیمایی امارات گفت: «اضافه شدن مشهد به شبکه بین المللی ما، ما را قادر خواهد ساخت تا انعطاف پذیری و قدرت انتخاب بیشتری را برای مشتریانمان فراهم کنیم  و بازارهای گردشگری بیشتری را در داخل و خارج از مرزها ایجاد نماییم.»
مشهد دومین شهر بزرگ ایران است که سالانه پذیرای بیش از ۲ میلیون گردشگر خارجی است. مشهد به دلیل نزدیکی اش به کشورهای آسیای میانه، همه ساله پذیرای نمایشگاه های بین المللی فراوانی است و دومین مرکز نمایشگاهی فعال در ایران پس از تهران به شمار می رود. سال گذشته، هواپیمایی امارات نیم میلیون مسافر را به مقصد و مبدا ایران جابجا کرد. ایران همچنین دارای ۱۷ مکان ثبت شده در فهرست میراث جهانی بشری یونسکو است و بر اساس اعلام شورای جهانی سفر و گردشگری، قصد دارد تا سال ۲۰۲۴، نقش گردشگری در تولید ناخالص داخلی اش را به ۸.۹ میلیارد دلار (۷.۵ درصد) برساند.
پروازهای هواپیمایی امارات به مقصد مشهد، روزهای یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته در ساعت ۴ و ۱۰ دقیقه از فرودگاه دوبی انجام خواهد شد و ساعت ۷ صبح به فرودگاه مشهد خواهد رسید. پرواز برگشت نیز در ساعت ۸ و ۴۵ دقیقه فرودگاه بین المللی مشهد را ترک خواهد کرد و در ساعت ۱۰.۴۵ دقیقه به فرودگاه دوبی خواهد رسید.
همچنین هواپیمایی امارات برای تسهیل آمد و شد ایرانیان به مشهد، پروازهایی را از شهرهای مهم اروپایی نظیر استکهلم و برخی شهرهای مختلف انگلیس به دوبی برقرار کرده است تا بتوانند از آنجا با پرواز امارات به مشهد سفر کنند.
منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 444

ارسال به:

رویدادها