سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

وزیر اقتصاد و انرژی آلمان: مشکلات مراودات مالی با ایران را پس از بازگشت به آلمان پیگیری می‌کنم

 وزیر اقتصاد و انرژی آلمان: مشکلات مراودات مالی با ایران را پس از بازگشت به آلمان پیگیری می‌کنم


  وزیر اقتصاد و انرژی آلمان گفت: امیدوارم بتوانیم با بانک‌های آلمانی در این زمینه صحبت کنیم و هرچه سریع‌تر مسائل مالی دو کشور برطرف شود.
به گزارش  تسنیم، زیگمار گابریل معاون صدر‌اعظم و وزیر اقتصاد و انرژی آلمان پس از دیدار با وزیر نیروی ایران اظهار داشت: ما می‌توانیم در حوزه فناوری خواسته‌های ایران را به طور کلی تحت پوشش قرار دهیم و شرکت‌های آلمانی مشتاق هستند که در این زمینه با ایران سرمایه‌گذاری کنند.
وی افزود: در حال حاضر مساله‌ مالی یکی از مشکلات اصلی در این زمینه است که امیدواریم مشکلی که برای بیمه به وجود آمده به زودی حل شود.
وزیر اقتصاد و انرژی آلمان با بیان اینکه یکسری مسائل بین ایران و آلمان از قدیم وجود دارد که امیدواریم با مذاکرات حل و فصل شود، گفت: در حال حاضر در خصوص صادرات ابزارهای لازم را داریم و مشکلی که وجود دارد مساله‌ی مالی است که باید از طریق شبکه‌های مالی انجام شود.
گابریل با بیان اینکه برخی مشکلات به دلیل تحریم‌های آمریکا به وجود آمده است، تصریح کرد: باید بتوانیم هرچه سریع‌تر این موانع را حل کنیم اما نگرانی من در حال حاضر این است که شاید این مساله نیازمند زمان زیادی باشد، اما امیدوارم بتوانیم با بانک‌های آلمانی در این زمینه صحبت کنیم و هرچه سریع‌تر این مساله برطرف شود.
وی افزود: اولین اقدام ما بعد از بازگشت به آلمان رسیدگی به این مساله است.
منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 422

ارسال به:

رویدادها