سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه

تهران میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه

تهران - ایرنا - بزرگترین و برترین کارخانه ها و شرکت های صنعتی داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و کشورهای مختلف جهان، نوین ترین تولیدات خود را از 13 تا 16 مهرماه در نمایشگاه بین المللی صنعت خاورمیانه (پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران) به نمایش می گذارند.

به گزارش روز شنبه ایرنا از ستاد خبری پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت؛ تاکنون حضور 450 شرکت داخلی و بیش از 200 شرکت از 19 کشور خارجی در این نمایشگاه قطعی شده و پیش بینی می شود در روزهای آینده تعداد شرکت های خارجی به بیش از 250 شرکت افزایش یابد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت امسال با استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده، بطوری که تاکنون در بخش داخلی 25 درصد و در بخش خارجی بیش از 30 درصد نسبت به سال گذشته، افزایش صورت گرفته است.
براساس این گزارش، ایتالیا، فرانسه، اتریش، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، هندوستان، انگلستان، سوئد، رومانی، استرالیا، آلمان، اسپانیا، روسیه، چین، امارات متحده عربی، لهستان و هلند از جمله کشوهای حاضر در این نمایشگاه به شمار می روند.
اهمیت پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران موجب شده که تعداد زیادی از کشورهای خارجی از جمله چین، آلمان، ترکیه، کره جنوبی، ژاپن، تایوان، هندوستان و انگلستان بصورت پاویونی در آن حضور یابند.
قرار است در طول برگزاری این نمایشگاه چندین هیات تجاری، صنعتی، اقتصادی و سرمایه گذاری خارجی از کشورهای مختلف در محل نمایشگاه حضور یابند و ضمن بازدید از نمایشگاه با شرکت های ایرانی وارد مذاکرات صنعتی و اقتصادی شوند که تاکنون حضور هیات تجاری از کشور آلمان متشکل از 200 نفر تولیدکننده و صنعتگر، یک هیات تجاری از کشور ترکیه، هیاتی از تایوان و یک هیات از روسیه قطعی شده است.
برگزاری سه همایش با حضور مسئولان، صنعتگران، اساتید دانشگاه، پژوهشگران و همچنین برگزاری چندین کارگاه آموزشی مرتبط با موضوع نمایشگاه(صنعت)از دیگر برنامه های جانبی پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران است.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران در فضائی بالغ بر 22 هزار مترمربع(تنها فضای مفید نمایشگاهی)و در سالن های: 40 - 41 - 38 -8A - 3531A - – 31B – 6 – 7 – 27 و فضای باز محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
در این نمایشگاه انواع تجهیزات صنعتی و کارگاهی، خطوط تولید صنایع بزرگ وکوچک، ابزار آلات خطوط تولید، صنایع پیشرفته، اتوماسیون صنعتی، خدمات فنی، مهندسی و مشاوره ای، سرمایه گذاری صنعتی، فروش و خدمات پس از فروش و سایر صنایع وابسته به نمایش گذاشته خواهد شد.
پانزدهمین نمایشگاه بین المللی صنعت تهران از 13تا 16 مهرماه هر روز از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 495

ارسال به:

رویدادها