سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

مشکلات صنایع خراسان رضوی در کلینیک صنعت رصد می شود

مشکلات صنایع خراسان رضوی در کلینیک صنعت رصد می شود
مشهد- رئیس سازمان بسیج مهندسان کشور از راه اندازی کلینیک صنعت با هدف پایش و عارضه یابی واحد های صنعتی خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی، دکتر فضلعلی در این رابطه با اشاره به شناسایی واحد های تولیدی کم بازده اظهار داشت: این طرح همزمان در سراسر کشور انجام و در اجرای آن از هم افزایی بخش های مختلف بسیج استفاده می شود.

وی ادامه داد: بسیج به صورت جدی وارد این مقوله شده است تا در جهت کمک به صنایع ضعیف و راکد، به فرمان مقام معظم رهبری لبیک بگوید.

وی بر لزوم تحلیل صنایع تأکید کرد و گفت: بررسی صنایع راکد و بحران زده، توجه به موضوع واردات بی رویه، جلوگیری از صادرات مواد خام و همچنین توجه به صنایع کوچک از جمله مأموریت های ویژه کلینیک صنعت است.

وی از ایجاد ساختارهای پدافندی برای صنایع بزرگ نیز خبر داد و گفت: نمی توان دست روی دست گذاشت و شاهد حملات اقتصادی دشمن به معیشت مردم بود.

فضلعلی با بیان اینکه در حال حاضر در حوزه اشتغال، تولید و سرمایه گذاری مشکلات جدی داریم، افزود: وقتی نمایه خوبی از مسائل حوزه صنعت داشته باشیم، می توان راه درمان و تصمیم گیری درست را پیش روی سیاست گذاران قرار داد.

رئیس سازمان بسیج مهندسین کشور در ادامه گفت: در اجرای عملیات پایش، ۶ شهرک صنعتی اطراف مشهد توسط ۴۰ نفر از کارشناسان بسیج بازدید و مسائل شان بر اساس فرم های مخصوص، ارزیابی و احصا می شود.

به گفته وی، شرکت های دانش بنیان و بخش های تحقیقات صنعت نیز در اجرای عملیات پایش با بسیج مهندسین همکاری دارند.

منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 503

ارسال به:

رویدادها