سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: 1394/07/07-00:00:00

تکمیل طرح های صنعتی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است

تکمیل طرح های صنعتی از اولویت های وزارت صنعت، معدن و تجارت است

معاون صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تکمیل طرح های نیمه تمام صنعتی با بیش از 60 درصد از اولویت های این وزارتخانه است.

 

به گزارش ایرنا، محسن صالحی نیا روز چهارشنبه در بازدید از چند طرح تولیدی، صنعتی در شهرستان خوی اظهار کرد: در این مرحله هم اولویت با طرح هایی است که تولیدات آنها ارزش و قابلیت صادرات دارد یا از ارزش افزوده بالایی برخوردار است.
وی رفع مشکلات واحدهای تولیدی را دومین اولویت کاری وزارت صنعت در سال جاری ذکر کرد و افزود: در این زمینه نیز ستاد تسهیلات استانی با ریاست استانداران در استان های کشور راه اندازی و آیین نامه های آن نیز ابلاغ شده است.
صالحی از افزایش تلاش وزارت صنعت، معدن و تجارت برای جذب تسهیلات به بخش صنعت و معدن در سال جاری خبر داد و گفت: در تلاش هستیم امسال سقف تسهیلات در این بخش را از 31 درصد سال قبل به 40 درصد افزایش دهیم که افزایش آن نقش بسزایی در تامین نقدینگی واحدهای صنعتی کشور خواهد داشت.
رییس سازمان گسترش و نوسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت هم در این بازدید روند رفع مشکلات واحدهای صنعتی استان آذربایجان غربی را با مدیریت استاندار و همکاری نمایندگان مجلس بسیار مطلوب ارزیابی کرد و گفت: نوسازی صنعت در کشور در اولویت برنامه های این سازمان قرار دارد و برای رسیدن به این هدف واحدهای نیازمند نوسازی در دست مطالعه است.
نوروززاده اظهار کرد: واحدهایی که در کشور نیاز به نوسازی و بازسازی داشته باشند از سوی سازمان گسترش و نوسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت به اشکال مختلف حمایت می شوند.
وی در ادامه با اشاره به تلاش سازمان گسترش و نوسازی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای کاهش مشکلات اجرای اصل 44 و خصوصی سازی در بخش صنعت گفت: با این اقدام بستر برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف از جمله لاستیک سازی در کشور فراهم شده است.

منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 768

ارسال به:

رویدادها