سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: 1394/07/07-00:00:00

بازدید اعضای هیئت رئیسه انجمن مدیران خراسان از پارک علم و فناوری استان

بازدید اعضای هیئت رئیسه انجمن مدیران خراسان از پارک علم و فناوری استان
به گزارش روابط عمومی انجمن مدیران صنایع خراسان، صبح امروز مورخ هشتم شهریور ماه، اعضای هیئت رئیسه انجمن مدیران از پارک علم و فناوری استان بازدید و در نشستی با مدیران ارشد پارک، به تبادل نظر و انتقال تجربیات پرداختند.
در جلسه هم نشینی انجمن مدیران صنایع و پارک علم و فناوری استان که در محل سالن جلسات پارک برگزار گردید، ابتدا آقای دکتر علی رضا نبی با اشاره به حوادث خونین منا به قرائت متنی در جهت یادی از شهدای حادثه پرداختند.
  ادامه آقای مهندس رضا حمیدی رییس انجمن مدیران صنایع بر ضرورت همکاری دو جانبه بین صاحبان صنعت و پارک علم و فناوری تاکید کرد و گفت: وجود چنین مکان هایی برای توسعه دانش صنعتی افراد ضروری است و باید ارتبط مستمر بین ایجاد کننده علم و پارک علم و فناوری و صنعت استان برقرار شود.
وی در ادامه اشاره کرد: باید دولت مردان به بحث مالکیت فکری توجه بیشتری نشان دهند و با تصویب  قانون مالکیت فکری، از افراد و سازمان های دانش بنیان حمایت کند.
رییس انجمن مدیران صنایع در ادامه به ضعف کشور در اختصاص دادن بودجه به حوزه تحقیق و توسعه اشاره کرد و گفت: تحقیق و توسعه فرایندی است که در آینده به ثمر می رسد و نتایج آن قابل بهره بردای خواهد بود و باید در کشور و استان مورد توجه خاص دولت قرار گیرد.
در ادامه جلسه هر یک از اعضای هیئت رییسه پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح و به همکاری بین پارک علم و فناوری و انجمن مدیران در زمینه های آموزشی، پژوهشی و علمی تاکید و خواستار برقراری ارتباط بیش از پیش این دو نهاد با هم شدند.





















منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 773

ارسال به:

رویدادها