سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: 1394/09/14-00:00:00

آتش سوزی در شرکت سپید جام توس (گروه کارخانجات چینی مقصود))

آتش سوزی در شرکت سپید جام توس (گروه کارخانجات چینی مقصود))
گزارش بازدید دبیر اجرایی انجمن مدیران صنایع خراسان از حادثه آتش سوزی شرکت سپیده جام توس - 94/09/14


معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در تشریح جزئیات حادثه صبح شنبه (چهاردهم آذرماه) گفت: در پی اولین تماس با ستاد فرماندهی آتش‌نشانی مشهد در ساعت 5:56 صبح مبنی بر آتش سوزی در کارخانه سپید جام توس (گروه کارخانجات چینی مقصود) واقع در شهرک صنعتی توس، بلافاصله بیش از 150 آتش نشان و 50 خودرو عملیاتی اطفای حریق و همچنین 15 دستگاه تانکر آب به محل حادثه اعزام شدند که اولین اکیپ اطفای حریق در ساعت 5:58 در محل حاضر بود که توانستند آتش را در ساعت 8:30 مهار نمایند.
آتش پاد سوم مهدی رضایی عنوان کرد: در بازدید اولیه به عمل آمده، بخش عمده ای از انبارهای شرکت سپیده جام توس که شامل محصولات اپال می باشد دچار حریق شده و سوخته است و تا ساعت 16 همچنان از محصولات سوخته دود غلیظی متصاعد می گشت.
وی درباره علت حادثه گفت: با بررسی اولیه دوربین های مدار بسته مشخص گردید شروع حادثه در ساعت 5:45 صبح بوده است ولی تاکنون علایم و شواهدی مبنی بر عمدی یا غیر عمدی بودن آتش سوزی بدست نیامده و بررسی ها برای یافتن علت حریق همچنان ادامه دارد.
معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ادامه با بیان اینکه وسعت آتش سوزی بسیار گسترده بوده اظهار کرد: برای جلوگیری از شعله ور شدن مجدد آتش، محصولات سوخته توسط لودر بارگیری و در حال انتقال به محل دفن نخاله های ساختمانی می باشد.
شایان ذکر است گزارش دقیقی از میزان خسارت مالی ارائه نگردیده است و با توجه به آنکه بخشی از خسارت ها مربوط به سوله های دپوی محصولات و بخش دیگر خسارات وارده مربوط به محصول نهایی می باشد، به نظر می رسد برآورد دقیق خسارت زمان بر باشد.
لازم به ذکر است انبار محصولات تحت پوشش شرکت بیمه ایران بوده است.






















منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 1493

ارسال به:

رویدادها