سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 941029
تاریخ انتشار: 1394/10/29-09:23:16

قهرمانان صنعت ایران

قهرمانان صنعت ایران

همزمان با یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت

معرفی 100برند ارزشمند و پیشتاز بازار ایران

یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران با معرفی یک‌صد برند پیشتاز و ارزشمند بازار و همچنین تقدیر از 50 مدیر و برند برتر ایرانی برگزار شد.

سیدحسین هاشمی، استاندار تهران با حضور در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران گفت: باید از یکایک صنعتگرانی که در این دوران سخت و دشوار تحریم کار کردند تشکر کرد؛ چرا که همه می‌دانیم متحمل چه سختی‌های فراوانی در این چند سال شده‌اند.

هاشمی ادامه داد: همه می‌دانند چه مشکلات پیچیده‌ای بر سر راه فعالان حوزه صنعت کشور در این 12 سال وجود داشته و این دوران به عنوان یک آزمون سخت و دشوار برای صنعتگران و کارآفرینان ایرانی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به حسن همزمانی برگزاری این جشنواره با آغاز برداشته‌شدن تحریم‌های ظالمانه علیه ایران اضافه کرد: همه در کشور خوشبین هستیم تا رونق به بخش صنعت و اقتصاد کشور بازگردد، زیرا در تدوین سند چشم‌انداز 20 ساله، رونق کسب‌وکار در بخش صنعت پیش‌بینی شده است.

فرشاد به‌آبادی، دبیرکل یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت هم با اشاره به اینکه 50 برند برتر ایرانی از میان 100 برند ارزشمند و پیشتاز ایران در جشنواره ملی قهرمانان صنعت تقدیر شدند، گفت: انتخاب این برندها بر اساس تحقیقات بازار و مدل ارزیابی جشنواره صورت گرفته و خوش نامی، کیفیت و پیشتاز بازار بودن از مدل‌های ارزیابی برند برتر در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت است.

وی اضافه کرد: اهمیت دادن به مصرف‌کننده و تولید داخلی مهم‌ترین مزیت برگزیدگان این جشنواره است و این جشنواره در نظر دارد صنعتگران و تولیدکنندگان ایرانی را به ویژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی پیشقدم کند.

به‌آبادی تاکید کرد: در یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت یک برند و شرکت ایرانی براساس قدمت و کیفیت عنوان قهرمان قهرمانان صنعت را به خود اختصاص داد.

دبیرکل جشنواره ملی قهرمانان صنعت، با اشاره به اینکه دولت تاکنون حمایتی از این جشنواره نکرده است، افزود: این جشنواره با همت بخش خصوصی برگزار شده و تریبونی بود که مسئولان دولتی می‌توانستند از آن برای بیان دیدگاه‌ها و اهداف خود در حوزه صنعت و تجارت کشور استفاده کنند.

شهریار شفیعی، دبیر کمیته علمی یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران نیز با اشاره به اهمیت برندینگ در دنیا گفت: در حال حاضر مهم‌ترین عامل فروش سهام شرکت‌ها در بازار مالی جهان، نام شرکت و برند آن است به همین جهت این برندها هستند که نقش تعیین کننده سود و زیان شرکت‌ها را ایفا می‌کنند.

شفیعی همچنین به روند بررسی 100 برند معتبر توسط کمیته علمی این جشنواره اشاره و عنوان کرد: تمامی اعضای این کمیته جملگی از اساتید فن هستند و تلاش شده هیچ‌گونه ارتباطی میان کمیته علمی و شرکت‌ها به خاطر این جشنواره برقرار نشده باشد.

وی خاطرنشان کرد: در این جشنواره سعی شده از برندهای نوظهور حمایت بیشتری شود. به همین علت سعی شده نوعی تشویق برای این برندهای جدید کشور در نظر گرفته شود.

در پایان این مراسم از 50 شرکت و برند ایرانی که در میان آن‌ها از شرکت‌های 90 ساله تا برندهایی چند ساله حضور داشتند جوایزی از دست مدعوین دریافت کردند. در این بین شرکت کد بانو و برند دلپذیر به عنوان قهرمان قهرمانان صنعت معرفی و مورد تشویق حاضران قرار گرفت.

در پایان مراسم یازدهمین جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران نیز از کتاب "رُزفر" اثر فرشاد به‌آبادی، دبیرکل این جشنواره رونمایی و قرار شد درآمد حاصل از فروش این کتاب به نفع آموزش کودکان کار و بد سرپرست اختصاص یابد.

شرکت‌ها و برندهایی که در این جشنواره از آن‌ها تقدیر شد شامل صحت، میکائیلیان، فرش فرهی، محاسب ارقام خاورمیانه، پتروکامرس کیش، کن، ایفاسرام، تامین دارو، ورامین، پنبه ریز، ارغوان طیور، کیمیا ماشین البرز، آدرا، چینی مقصود، چای گوزل، بهپاک، انسی ماکارون، نفت پارس، الوان، طلوع خورشید پاسارگاد، ایمن سازه فدک، طیور برکت، نوین چرم، درین کاشان، داروسازی یاسین، ستاره عمران زمین، دلپذیر، گلدیران، سپهر الکتریک، اخوان، پارس بتن مقاوم تیام، آهاب، ایرانول، بیمه پارسیان، مانی آسیا، لایف برد پارسه، ایران نوین، سروک آذر، مهیار پروتئین، هلدینگ داروگر، و یک و یک بود.

برای مشاهده جدول برندهای برتر سال 94 بر روی عکس زیر کلیک نمایید

تعداد بازدید: 1106

ارسال به:

رویدادها