سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 941226/2
تاریخ انتشار: 1394/12/26-09:27:24

ایرانی‌های میلیاردر کجا خانه می‌خرند؟

ایرانی‌های میلیاردر کجا خانه می‌خرند؟

پیش بینی می‌شود تا ۱۰ سال آینده حجم سرمایه گذاری ایرانی‌های میلیاردر برای خرید مسکن در خارج از کشور به ۶ میلیارد پوند برسد.

به گزارش خبرنگار مهر به نقل از پایگاه خبری «سیتی نت»، میل ایرانی‌های میلیاردر برای سرمایه گذاری در املاک خارج از کشور روز افزون است و شهر «لندن» انگلیس به عنوان اولین اولویت آنها محسوب می‌شود.

براساس بررسی های انجام شده، پیش بینی می شود با لغو تحریم‌های ایران، ظرف مدت ۵ تا ۱۰ سال آینده سرمایه گذاری ایرانی‌های میلیاردر بر روی املاک خارج از مرزهای این کشور به ۶ میلیارد پوند برسد.

همچنین لندن در جایگاه نخست و بعد از آن کشورهای دبی، سوئیس، قسمت‌هایی از آلمان و جنوب فرانسه در رتبه های چهارم تا پنجم قرار دارند.  

البته اولویت ایرانی‌های میلیاردر برای خرید ملاک در لندن شامل محل‌های «کینگ بریجم»، «می فر»، «سوث کنسینگتون»، نهامپستید»، و «سینت جوآنز وود» است، ضمن اینکه برآورد می‌شود خرید مسکن در «لندن» از طرف ایرانی‌ها از یک میلیون پوند به ۳۰ میلیون پوند افزایش پیدا کند.  

سرمایه گذاران ایرانی در لندن به چهار دسته تقسیم می شوند؛ اشخاص یا خانواده ها، سرمایه گذاران حرفه ای، شرکت‌های خصوصی و شرکت هایی با هویت نیمه دولتی.

منبع : مهر
تعداد بازدید: 395

ارسال به:

رویدادها