سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 950118/3
تاریخ انتشار: 1395/01/18-08:38:26

اختصاص ۲۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه به بخش تولید

اختصاص ۲۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه به بخش تولید

در مجلس مطرح شد

پیشنهاد اختصاص ۲۰ درصد از منابع هدفمندی یارانه به بخش تولید

امروز نمایندگان مجلس در روند بررسی لایحه بودجه سال ۹۵ پیشنهاد کردند ۲۰ درصد از کل مصارف ماده ۸ قانون هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص پیدا کند.

اعضای کمیسیون صنایع و حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی امروز در روند بررسی لایحه بودجه سال 95 پیشنهاد کردند 20 درصد از کل مصارف ماده 8 قانون هدفمندی یارانه ها به بخش تولید اختصاص پیدا کند.

قرار است این پیشنهاد به‌صورت یک پیوست به‌همراه گزارش کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش تسنیم، فولادگر به عنوان رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس به تسنیم گفته بود: متأسفانه در سال 93 فقط 400 میلیارد تومان یارانه به بخش تولید اختصاص پیدا کرد و در 6ماهه سال 94 هم 200 میلیارد تومان یارانه در اختیار بخش تولید قرار گرفته است اما هنوز دولت گزارشی از میزان پرداختی یارانه به تولید در 6ماهه پایانی سال ارائه نکرده است.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی اضافه کرد: به نظر می‌رسد یارانه 6ماهه پایانی سال 94 بخش تولید بیشتر از 200 میلیارد تومان نباشد.

فولادگر با اشاره به اینکه دولت در لایحه بودجه رقم خاصی را برای یارانه تولید اعلام نکرده است، گفت: کمیسیون تلفیق مجلس هم در روند بررسی لایحه بودجه فقط به جامعه هدف یارانه نقدی پرداخته و رقمی را برای یارانه تولید اعلام نکرده است.

وی تصریح کرد: در صددیم با همکاری کمیسیون صنایع و حمایت از تولید ملی رقمی را برای یارانه تولید پیشنهاد کنیم تا در صحن علنی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.

منبع : تسنیم
تعداد بازدید: 605

ارسال به:

رویدادها