سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 950204/2
تاریخ انتشار: 1395/02/04-14:07:53

در نشستی بین روسای پارک علم و فناوری خراسان و انجمن مدیران صنایع خراسان انجام شد / امضای تفاهم نامه همکاری

در نشستی بین روسای پارک علم و فناوری خراسان و انجمن مدیران صنایع خراسان انجام شد / امضای تفاهم نامه همکاری

به گزارش روابط عمومی انجمن مدیران صنایع خراسان، در این تفاهم نامه که به امضای مهندس رضا حمیدی رییس هیئت رئیسه انجمن مدیران صنایع خراسان و دکتر علم الهدایی رییس پارک علم و فناوری خراسان رسید، دو طرف بر ارتقای سطح همکاری متقابل، تاکید کردند.

این تقاهم نامه به منظور تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی و در جهت  همکاری فی ما بین دو سازمان و با هدف ایجاد حوزه های حمایت از طرح ها و شرکت های دانش بنیان استان و ایجاد فضا و بستر مناسب برای فعالیت آنها  منعقد گردید.

در حاشیه امضای این تفاهم نامه دکتر علم الهدایی، ریاست پارک علم و فناوری خراسان ضمن بیان این نکته که پارک علم و فناوری خراسان یکی از اولین پارک‌های تاسیس شده در کشور است اظهار داشت: پارک علم و فناوری خراسان با عملکردهایی که در گذشته داشته توانسته دستاوردهای خوبی در سطح ملی وبین‌المللی داشته باشد و همکاری با سازمان هایی همچون انجمن مدیران صنایع خراسان و استفاده از توان تجربی و عملی مدیران آن، می تواند به هم افزایی بیشتر در بحث اشتغال و کارآفرینی منجر شود.

در ادامه مهندس رضا حمیدی رئیس انجمن مدیران صنایع خراسان ضمن تاکید بر این نکته که شرکت های دانش بنیان در افزایش تولیدات داخلی نقش بسزایی دارند افزود: این تفاهم نامه از لحاظ ساختاری دارای دو رکن اقتصادی بازرگانی و خیرین می باشد که با امضای آن مسئولیت سنگینی بر دوش یکایک اعضای انجمن مدیران صنایع خراسان قرار خواهد گرفت.

وی در پایان ضمن ابراز امیدواری از بهبودی فضای کسب و کار استان و با تاکید بر استفاده از علم در عمل بیان کرد: لازمه رسیدن به اقتصاد دانش بنیان، به کارگیری و حمایت از شرکت های دانش بنیان و کسب و کارهای نوپا و استفاده از پتانسیل های آنها می باشد.

در  ادامه  مهندس مهذب مدیر مراکز رشد پارک علم و فناوری خراسان گفت: جوانان ما سرآمد جوانان دنیا هستند و توانایی های بالایی دراقتصاد داخلی دارند و اگر این ظرفیت ها را هدایت نکنیم به بسیاری ازموفقیت ها دست نخواهیم یافت.

وی همچنین افزود: اگرقرار است در حوزه خیر ورود پیدا کنیم با نگاه به توسعه اقتصاد مبتنی بر ظرفیت های منطقه خواهد بود.

تعداد بازدید: 942

ارسال به:

رویدادها