سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 950209/3
تاریخ انتشار: 1395/02/09-13:01:37

تفویض اختیار طرح‌های اقتصاد مقاومتی به معاونین وزارت صنعت

تفویض اختیار طرح‌های اقتصاد مقاومتی به معاونین وزارت صنعت
وزیر صنعت، معدن و تجارت اختیار و مسئولیت طرح‌های اقتصاد مقاومتی به وزارت صنعت، معدن و تجارت را به معاونین مربوطه واگذار کرد
محمدرضا نعمت‌زاده در حکمی اختیار و مسئولیت طرح " ایجاد توازن زنجیره مواد اولیه مورد نیاز و توسعه صنعت فولاد و مس کشور برای تولید پایدار" را به  سرقینی معاون امور معادن و صنایع معدنی تفویض کرد.
محمدرضا نعمت‌زاده همچنین اختیار و مسئولیت طرح "تکمیل طرح‌های صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد" همچنین "تکمیل و راه‌اندازی 33 طرح مهم ملی" را به ابویی مهریزی معاون طرح و برنامه تفویض کرد.
در ابلاغ دیگر وزیر صنعت، معدن و تجارت اختیار و مسئولیت "‌مدیریت هدفمند واردات در جهت حفظ تراز مثبت تجاری" و "‌ افزایش صادرات کالا و خدمات غیرنفتی به میزان 10 میلیارد دلار در سال 1395 نسبت به سال 1394" را به افخمی راد رئیس سازمان توسعه تجارت ایران تفویض کرد. 
نعمت‌زاده از معاونین خود خواست با جلب مشارکت و همکاری همه مدیران وزارتخانه، سازمان‌های تابعه، سازما‌ن صنعت، معدن و تجارت استانها، تشکل‌های تخصصی، واحدهای تولیدی و تجاری، نظام بانکی کشور، گمرک جمهوری اسلامی، سهامداران طرح‌ها، اهداف تعیین شده برای طرح‌های مذکور را طبق زمان‌بندی مقرر محقق کنند.
در این ابلاغیه ها وزیر صنعت،‌ معدن و تجارت از معاونین خود خواسته است:  برنامه‌زمان‌بندی اجرایی، چگونگی انجام کار و پیشرفت ماهانه طرح، به اینجانب و دبیرخانه کارگروه ملی تسهیل و رفع موانع تولید گزارش شود.
تعداد بازدید: 943

ارسال به:

رویدادها