صنعت و معدن تنها بخش کشور با رشد منفی
سال ۱۴۰۳ با نوسانات قابل توجهی در رشد اقتصادی ایران همراه بوده است. در حالی که در
1403/07/24
دبیرخانه همایش ملی برند ( ویژند) در راستای توسعه و انتشار دستاوردهای نوین در حوزه برند، از عموم صاحبنظران، استادان، فرهیختگان، مدیران، مشاوران، کارشناسان، دانشجویان و عـلاقمندان در جهت ارسال مقالات خود دعوت می نماید؛
محورهای مقاله:
• هویت ملموس برند (هویت کلامی، بصری و حسی)
• فرهنگ برند و برندینگ داخلی
• برندینگ کارفرمایی
• ارتباطات یکپارچه برند
• نقشه تجربه / سفر مشتری
• ارزش ویژه برند و ارزشگذاری
• تحقیقات برند
• زیرساختهای برندآفرینی
• روشهای کمی و کیفی ارزیابی برند
• استراتژیهای نوین برندینگ
• هویتآفرینی برند
• شخصیتپردازی برند
به برگزیدگان این بخش علاوه بر گواهینامه، جوایز نقدی نیز تعلق می گیرد.
آخرین مهلت ارسال: ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳
ارســـــــــال به INFO@VIZHANDAWARD.IR
شماره تماس: 91095160-021