هوش مصنوعی مولد در کسب و کارها، ویژه مدیران ارشد سازمانها
دوره آموزشی «هوش مصنوعی مولد در کسبوکارها ویژه مدیران ارشد سازمانها»
1404/06/03
دوره تخصصی «مدیریت فروش در شرایط بحران و رکود» در روزهای یکشنبه و سهشنبه، ۱۲ و ۱۴ مردادماه ۱۴۰۴ با حضور مدیران فروش، کارشناسان بازاریابی و فعالان اقتصادی برگزار شد. این دوره با تدریس آقای دکتر احمد شعرباف، عضو هیئت علمی دانشگاه و مشاور کسبوکار در حوزه توسعه بازار، به بررسی رویکردها و ابزارهای نوین مدیریت فروش در شرایط بحرانی پرداخت.
در طول دوره، مباحثی همچون تحلیل محیطی بحرانهای فروش، بازتعریف فرایند بازاریابی و فروش در شرایط ویژه، استفاده از ابزارهای تحلیلی و فناوریهای نوین از جمله هوش مصنوعی (AI)، نقش CKM، CEM و CRM در مدیریت ارتباط با مشتریان، بهرهگیری از تکنیکهای مالی و پروموشنهای متنوع برای ترمیم فروش، و شناسایی و بهکارگیری کانالهای متنوع فروش بهصورت کاربردی ارائه شد. هدف این دوره، توانمندسازی مدیران و کارشناسان برای مقابله با رکود و بحرانهای بازار و ایجاد راهکارهای مؤثر جهت حفظ و ارتقاء فروش در شرایط دشوار اقتصادی بود.