سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 960803/1
تاریخ انتشار: 1396/08/03

فراخوان ثبت نام در خصوص انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز جهت برگزاری نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در سال 1396

فراخوان ثبت نام در خصوص انتخاب واحدهای صنعتی و خدماتی سبز جهت برگزاری نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز در سال 1396
سازمان حفاظت محیط زیست به منظور تشویق واحدهای صنعتی و خدماتی که در راستای حفظ محیط زیست اقدامات برجسته ای انجام داده اند و همچنین ترویج فرهنگ زیست محیطی در بین واحدهای صنعتی و خدماتی کشور و انتقال تجارب مدیران موفق در زمینه کنترل و کاهش آلاینده های زیست محیطی اقدام به فراخوان نوزدهمین همایش ملی واحدهای صنعتی و خدماتی سبز نموده است .
فرایند انتخاب از رویه خاص و تثبیت شده ای برخوردار است ، این رویه در قالب یک دستورالعمل در فهرست عمودی سمت چپ قابل دسترس می باشد. لذا خواهشمند است قبل از تکمیل پرسشنامه به دقت مورد مطالعه قرار گیرد .
زمان تکمیل و ارسال پرسشنامه ها از تاریخ 1396/8/1 لغایت 1396/9/15 می باشد و تا تاریخ 1396/9/15 پرسشنامه قابل ویرایش می باشد.
جهت تکمیل فرم از مرورگر های Firefox وIE9 به بعد استفاده نمایید و فایل های تصویری را نیز به حداقل حجم برسانید. (مجموع کل فایل های ارسالی تا 20 مگابایت می توان ارسال کرد.)

برای انجام سریعتر و راحت تر لطفا ابتدا فقط فیلدهای اجباری را پر کنید و تایید نهایی را کلیک نمایید تا کد رهگیری را دریافت کنید .سپس این کد را در قسمت پیگیری واحد  صنعتی یا خدماتی وارد نمایید و ویرایش را بزنید تا بقیه ی فیلد ها را تکمیل نمایید.


در صورتی که واحد صنعتی هستید روی گزینه واحد صنعتی و در صورتی که واحد خدماتی هستید روی گزینه واحد خدماتی کلیک نمایید:



تعداد بازدید: 1809

ارسال به:

فراخوان و فرمها