سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر:
تاریخ انتشار: -

کاغذ سنگی به بازار می آید

کاغذ سنگی به بازار می آید

ایرنا - مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات گفت : تا دو ماه آینده کاغذ سنگی با کیفیت و قیمتی مناسب تر از کاغذ معمولی که حاصل قطع درختان نیست بلکه از سنگ آهک که معادن متعددی از آن در استان یزد وجود دارد تولید و به بازار می آید.

ه گزارش ایرنا ، حمیدرضا کریم نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان یزد با بیان اینکه صنعت تولید کاغذ سنگی فقط در چهار کشور جهان وجود دارد ، افزود : تولید کاغذ سنگی صنعتی سبز بوده و هیچگونه آلودگی برای محیط زیست ندارد.
مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان عصر ارتباطات همچنین با اشاره به وضعیت کم آبی در استان خاطر نشان کرد : تولید این کاغذ نیاز به مصرف آب ندارد و مواد اولیه آن در استان یزد تامین می شود.
کریم نژاد به مصرف این کاغذ در حوزه های نوشتاری، چاپ، بنر و بسته بندی اشاره و اضافه کرد : کاغذ سنگی کیفیت بسیار بهتری نسبت به کاغذهای معمولی دارد به طوری که اگر 50 سال در اقیانوس و 700 سال در بایگانی بماند، تغییر شکل نداده و دست نخورده باقی خواهد ماند.
وی همچنین با اشاره به ماندگاری بسیار زیاد و مقاومت این کاغذ در مقابل آب گفت: این کاغذ به راحتی پاره نمی شود و برای استفاده در صنعت چاپ و کاغذ دیواری نیز بسیار شفاف و مناسب است.

منبع : newslinktitle
تعداد بازدید: 849

ارسال به:

رویدادها