سنجش نیروی متخصص (سنم)
کد خبر: 950209/4
تاریخ انتشار: 1395/02/09-13:10:45

نصب قطعات چینی در اتومبیل های تولیدی شرکت ایران خودرو شکایت را افزایش داده است

نصب قطعات چینی در اتومبیل های تولیدی شرکت ایران خودرو شکایت را افزایش داده است
نائب رئیس اتحادیه لوازم یدکی خودرو گفت: نصب قطعات چینی در اتومبیل های تولیدی شرکت ایران خودرو شکایت را افزایش داده است
سید مهدی کاظمی با اشاره به اینکه کیفیت بالای قطعات ایرانی سبب کاهش شکایات از خودرو های داخلی بوده است افزود:‌ پرداخت نکردن بدهی شرکت ایران خودرو به قطعه سازان علت این اتفاق  و سبب کاهش تولید و تعطیلی کارخانه های قطعه سازی داخلی است .  
وی با اشاره به اینکه ایران خودرو بدهی قطعه سازان را از یکسال گذشته تاکنون پرداخت نکرده است تصریح کرد:‌ پرداخت شدن بدهی ها، سبب رشد تولید و نصب قطعه با کیفیت بر روی خودروها و کاهش نگرانی می شود. 
نائب رییس اتحادیه لوازم یدکی خودرو همکاری نکردن ایساکو را با اتحادیه لوازم یدکی خودرو برای کارشناسی کردن قطعات مصرفی مشکل اصلی این بخش دانست و ادامه داد :‌ با توجه به تجهیز کارخانه های داخلی به آزمایشگاه های مختلف برای قطعات در صورت همکاری ایساکو امکان تشخیص علت نقص ‌و رفع آسان آن فراهم می شود.
کاظمی با اشاره به استفاده از قطعات چینی ، هندی ،ترکیه ای و تایوانی بجای قطعات ایرانی در تولیدات شرکت ایران خودرو افزود:‌ بیشترین شکایات در رابطه با قطعات هندی ، چینی و ترکیه ای است. 
وی  خودروهای چینی را دارای بیشترین شاکی دانست و گفت :‌حمایت نکردن دولت سبب ورود قطعات چینی و مصرف آن در خودور  شده است در حالی که این قطعات در بسته بندی ایرانی عرضه می شود.
تعداد بازدید: 1389

ارسال به:

رویدادها